KOSMOS - wkrótce największa premiera Teatru Małego Widza

środa, 1 maja 2019

| K O S M O S |

Pod koniec 2018 roku ogłosiliśmy fenomenalną informację - dzięki Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego będziemy mogli zrealizować cudowny projekt marzenie - gigantyczną instalację teatralną, która będzie kontynuacją ukochanego przez naszych widzów projektu pt. SENSORYCZNY LABIRYNT MUZYCZNY. Nowa instalacja teatralna, o której mowa, przeniesie nas w całkowicie inny wymiar czasoprzestrzenny. Przeniesie nas z sensorycznej i przytulnej przestrzeni labiryntu w stan nieważkości, odległe galaktyki, a może nawet na koniec wszechświata. Lot na Marsa, taniec w księżycowym kraterze, czy spotkanie z czarnymi dziurami – takich niecodziennych wrażeń będziemy mogli doświadczyć w KOSMOSIE

| B E D N A R S K A  9  | D R U G I  A D R E S  T M W |

Aby zrealizować tak wielki i niecodzienny projekt Teatr Małego Widza potrzebował całkiem nowego miejsca. Dzięki uprzejmości Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy trafiliśmy na Bednarską 9 - to przepiękne lokum na Mariensztacie stało się naszym drugim domem. Teatr Małego Widza Scena na Bednarskiej będzie drugą przestrzenią, którą stworzymy z myślą o najmłodszych dzieciach. Będzie to przestrzeń pełna różnorodnych faktur, kolorów, efektów wizualnych i dotykowych, dostarczających wiele doznań sensorycznych, zachęcających do eksperymentowania i przeżywania. Projekt KOSMOS umożliwi zatarcie tradycyjnych granic dzielących widownię oraz aktorów, a poprzez to doświadczenie sztuki od zupełnie nieznanej dotychczas strony.

14 stycznia odbyło się śniadanie prasowe inaugurujące projekt KOSMOS. Pierwsze spektakle w naszej nowej przestrzeni odbędą się już 18 maja 2019. Instalację zaprojektuje światowej sławy studio projektowe - Studio Rygalik. Od marca na Bednarskiej 9 trwają intensywne prace remontowe. Zmieniamy i dostosowujemy poszczególne pomieszczenia tak, aby rodziny z dziećmi mogły w pełni doświadczyć kosmicznych wrażeń.

| I N S T A L A C J A  T E A T R A L N A |

Instalacja teatralna KOSMOS będzie przedsięwzięciem jeszcze większym niż labirynt i oczywiście wersją bogatszą o wszystkie nasze dotychczasowe doświadczenia. W pełni dostosowany do zdolności poznawczych maluchów w wieku 1-5 lat, pozwoli im nie tylko odkryć możliwości, jakie daje używanie wszystkich zmysłów do badania otaczającego świata, ale także w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w ich wyobraźni. Zamiast realistycznej scenografii, wizualizacji planet lub gotowego statku kosmicznego, uczestnicy zetkną się z przedmiotami, które jedynie nawiążą swoim kształtem oraz fakturą do obiektów kojarzonych z wszechświatem. Celowe niedopowiedzenia będą stanowić zachętę do samodzielnego budowania świata, w którym rozegra się akcja spektaklu. Cała wędrówka odbywać się będzie w oparciu o narrację, a przejście przez kolejne sektory ułoży się w spójną historię opowiedzianą przez aktorów. Przekazaną za pomocą wielu środków teatralnych: tańca, śpiewu, opowieści o gwiazdach, konstelacjach, księżycowych kraterach, marsjańskich wulkanach i oceanach. Zadaniem aktorów jest zbudowanie atmosfery rzeczywistej podróży w kosmos.

Zapraszamy do K O S M O S U na Bednarską 9 od 18 maja 2019.

Informacje dodatkowe o projekcie dostępne na stronie www.kosmos.teatrmalegowidza.pl.

Bilety dostępne ONLINE.

TEATR MAŁEGO WIDZA Scena na Bednarskiej

ul. Bednarska 9

00-310 Warszawa

BIURO OBSŁUGI WIDZÓW

tel. 512 622 215

bilety@teatrmalegowidza

www.kosmos.teatrmalegowidza.pl

B E D N A R S K A  9  T O  Z U P E Ł N I E  N O W Y  A D R E S  N A  K U L T U R A L N E J  M A P I E  W A R S Z A W Y.

JEST TO PARTNERSKI PROJEKT Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ORAZ Fundacji Teatru Małego Widza, DOFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z Funduszu Promocji Kultury.

KOSMOS NA BEDNARSKIEJ 9 - relacja ze śniadania prasowego. środa, 16 stycznia 2019

KOSMOS NA BEDNARSKIEJ 9 - relacja ze śniadania prasowego.

„KOSMOS” w Śródmieściu – czyli nowe miejsce na kulturalnej mapie Warszawy.